Go Back   Back Country Rebels - Forums > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.05 seconds.
Search: Posts Made By: ArcticBoy
Forum: SLED HEADS Yesterday, 09:25 AM
Replies: 216
Views: 80,122
Posted By ArcticBoy
LMFAO.....that would work for a lot of subjects

LMFAO.....that would work for a lot of subjects
Forum: LOCKED and LOADED 01-05-2018, 01:01 PM
Replies: 849
Views: 100,545
Posted By ArcticBoy
If someone gave me a yacht I could have both

If someone gave me a yacht I could have both
Forum: MINNESOTA 01-05-2018, 12:58 PM
Replies: 4
Views: 180
Posted By ArcticBoy
Man that sucks

Man that sucks
Forum: SLED HEADS 12-25-2017, 10:54 AM
Replies: 5
Views: 160
Posted By ArcticBoy
Yeah what he said:grouphug

Yeah what he said:grouphug
Forum: WASHINGTON 11-29-2017, 08:27 AM
Replies: 49
Views: 10,368
Posted By ArcticBoy
But to the important question....if hikers are...

But to the important question....if hikers are banned you can bet sleds will be first ones banned
Forum: WASHINGTON 11-29-2017, 08:26 AM
Replies: 49
Views: 10,368
Posted By ArcticBoy
I use skiers for traction to riding areas

I use skiers for traction to riding areas
Forum: LOCKED and LOADED 10-24-2017, 09:27 PM
Replies: 849
Views: 100,545
Posted By ArcticBoy
Whoa

Whoa
Forum: WASHINGTON 09-22-2017, 09:57 AM
Replies: 5
Views: 748
Posted By ArcticBoy
Don't forget about Fish Lake Krash

Don't forget about Fish Lake Krash
Forum: SLED HEADS 09-19-2017, 03:22 PM
Replies: 2
Views: 615
Posted By ArcticBoy
We went from fires and dust to a coating of snow...

We went from fires and dust to a coating of snow above 5000ft. Fires still burning tho
Forum: SLED HEADS 09-10-2017, 11:01 AM
Replies: 16
Views: 1,116
Posted By ArcticBoy
1750 each way if I remember right. Hope it was...

1750 each way if I remember right. Hope it was fun :boobs
Forum: SLED HEADS 08-28-2017, 03:08 PM
Replies: 16
Views: 1,116
Posted By ArcticBoy
We have got the longest travel award twice tho

We have got the longest travel award twice tho
Forum: SLED HEADS 08-28-2017, 03:07 PM
Replies: 16
Views: 1,116
Posted By ArcticBoy
Always had fun....justa little too to go these...

Always had fun....justa little too to go these days
Forum: LOCKED and LOADED 05-30-2017, 10:53 AM
Replies: 849
Views: 100,545
Posted By ArcticBoy
LMAO Grizzzz

LMAO Grizzzz
Forum: LOCKED and LOADED 05-03-2017, 08:41 AM
Replies: 849
Views: 100,545
Posted By ArcticBoy
LMAO

LMAO
Forum: ARCTIC CAT 04-19-2017, 10:00 PM
Replies: 4
Views: 1,457
Posted By ArcticBoy
Thanks but I found one

Thanks but I found one
Forum: SLED HEADS 04-06-2017, 10:58 PM
Replies: 5
Views: 1,345
Posted By ArcticBoy
Ive cracked several ribs with a vest on.....could...

Ive cracked several ribs with a vest on.....could only imagine how bad it would of been without one. Bar hopping can be bad
Forum: SLED HEADS 03-28-2017, 08:17 PM
Replies: 9
Views: 1,555
Posted By ArcticBoy
Ya that crap is high enough. We got to hear Glenn...

Ya that crap is high enough. We got to hear Glenn a lot when we were sno-x racing with RMXCRC then MWR. Good auctioneer too
Forum: SLED HEADS 03-28-2017, 08:57 AM
Replies: 9
Views: 1,555
Posted By ArcticBoy
Ya thanks it just looked like they were not going...

Ya thanks it just looked like they were not going all the way. I was thinking that for a few years now. It just didn't look like they were hitting the Rock Garden anymore
Forum: SLED HEADS 03-27-2017, 10:06 PM
Replies: 9
Views: 1,555
Posted By ArcticBoy
Do they still go all the way to the top or one of...

Do they still go all the way to the top or one of the lower catwalks??
Forum: TRUCK DISCUSSION 03-02-2017, 08:40 AM
Replies: 11
Views: 1,916
Posted By ArcticBoy
Ahhhhh.....now there's a new truck owner

Ahhhhh.....now there's a new truck owner
Forum: TRUCK DISCUSSION 03-01-2017, 06:46 PM
Replies: 11
Views: 1,916
Posted By ArcticBoy
OK I know I'm a little slow.....but what do you...

OK I know I'm a little slow.....but what do you mean? LOL
Forum: TRUCK DISCUSSION 02-27-2017, 07:18 PM
Replies: 11
Views: 1,916
Posted By ArcticBoy
Ya that sounds good. I just need something I can...

Ya that sounds good. I just need something I can have on in place of my lo beams they are so bad at night its like not having anything. Biggest POS. Id really like to know if someone has done LED...
Forum: TRUCK DISCUSSION 02-27-2017, 11:40 AM
Replies: 11
Views: 1,916
Posted By ArcticBoy
Do you run with that on at all times? You know at...

Do you run with that on at all times? You know at night anyway
Forum: LOCKED and LOADED 02-24-2017, 08:34 AM
Replies: 5
Views: 1,391
Posted By ArcticBoy
HAHAHA!!

HAHAHA!!
Forum: LOCKED and LOADED 02-23-2017, 08:29 AM
Replies: 5
Views: 1,391
Posted By ArcticBoy
Yes I am......thanks lol

Yes I am......thanks lol
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -6. The time now is 11:30 AM.

 

Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Managed by wDa @ WD ™

Designed by Military Ltd